Pawilony handlowe – rodzaje i zastosowanie

5 listopada 2019

Pawilony są pomocne w każdym przedsiębiorstwie zajmującym się handlem. Mogą stanowić uzupełnienie sklepu stacjonarnego albo też być nadrzędnym miejscem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się w czasie targów i podobnych imprez, a prócz tego, dzięki mobilności i łatwemu montażowi, stosuje się je np. do prowadzenia sprzedaży na sezonowych wyprzedażach czy w miejscowościach letniskowych. By pawilon handlowy dobrze pełnił swoje funkcje, powinien być właściwie dobrany do potrzeb użytkownika. Na co więc zwrócić uwagę przy jego doborze?

Pawilony handlowe – jak dobrać?

Producenci oferują rozmaite warianty przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z 2 grup – pawilonów namiotowych lub ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie mogą być wykonane na przykład z płyty obornickiej bądź drewna. Cechują się stosunkowo szybkim montażem, jednak ich mobilność jest znacznie mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są też od nich zdecydowanie droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję portierni, kas biletowych lub kiosków.

Pawilon namiot – kiedy warto go posiadać?

Jeśli pawilon handlowy ma być często przenoszony lub priorytetem jest dla nas cena, najodpowiedniejszą opcją będzie pawilon namiot. Przeciwnie do popularnej opinii, tego rodzaju konstrukcje cechuje duża wytrzymałość, która jest wynikiem zastosowania do ich produkcji wysokiej klasy surowców. Zarówno rury, z których wyprodukowane są szkielety, jak i powłoki, są odporne na niekorzystne warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne. To sprawia, że namiotowy pawilon handlowy, jeśli będzie odpowiednio konserwowany, posłuży kilkanaście lat – także przy częstym użytkowaniu.

You May Also Like