Pozycjonowanie

10 grudnia 2018

Pozycjonowanie stron to wiele prac mających na celu poprawienie obecności stron w organicznych (a więc w bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona pojawia się w wynikach wyszukiwania, tym większy ruch w witrynie, co w rezultacie powinno prowadzić do zwiększenia konwersji firmy. Dodatkowym atutem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności produktu, usługi lub samej marki.

Algorytm Google analizuje wszystkie witryny internetowe pod kątem około dwustu najrozmaitszych wskaźników. Rezultat tej ewaluacji decyduje o tym, na której pozycji strona ewentualnie jej podstrona wyświetli się w wynikach wyszukiwania na dane słowo kluczowe. Za istotne czynniki rankingowe fachowcy do spraw SEO uznają między innymi jakość treści, linkowanie (on-site oraz off-site), jak również PageSpeed.

Wyszukując w przeglądarce Google dowolne słowo, użytkownikowi ukazuje się lista stron, których zawartość została uznana za najlepszą odpowiedź na wpisane hasło. Jakie strony wyświetlają się w wynikach wyżej niż inne? Najczęściej te, których zawartość jest odpowiednio nasycona przemyślanymi słowami kluczowymi. a przy tym niepowtarzalna. Na pozycje wpływ ma także prędkość wczytywania się witryny (nie tylko w wersji na urządzeniach przenośnych, lecz i na komputerze), prawidłowo zoptymalizowanie kodowanie, jak również różnorodność linków odsyłających do naszej strony.

Czy warto zlecić pozycjonowanie i optymalizację sklepu albo strony internetowej podmiotowi zewnętrznemu?

Algorytm Google systematycznie jest poprawiany, w związku z tym warto oddać pozycjonowanie i optymalizację sklepów i stron internetowych zawodowcom. Właściwym wyborem będzie firma SEO mająca kilkuletnią praktykę w tym zakresie. W takich agencjach pracuje wielu specjalistów nie tylko od SEO, lecz również social mediów i programowania. Pozostawiając pozycjonowanie podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne działania, które również rozwiną firmę.

Do kogo adresowana jest oferta pozycjonowania sklepów oraz stron internetowych?

Pozycjonowanie to w głównej mierze oferta skierowana do administratorów stron, które służą do demonstracji i sprzedaży usług bądź produktów przedsiębiorstwa. Prowadząc nawet niszowy biznes nieroztropnie jest współcześnie nie posiadać własnej strony firmowej lub ją utworzyć, natomiast nie podjąć się jej pozycjonowania. Biznesowi konkurenci nie śpią w walce o pozyskanie kolejnych klientów. Wedle szacunków prawie 97% osób szuka w internecie opinii o lokalnych usługach, co wyraźnie wskazuje do jak szerokiej grupy klientów można tą metodą dotrzeć. A wyświetlenie się adresu sklepu albo strony w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania bardzo zwiększa prawdopodobieństwo, iż klient wybierze naszą ofertę.

SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]

You May Also Like