Na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow przeczytasz odpowiedź na pytanie, jak zatrudnić firmę SEO.
Kiedy prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby pojawiała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. To oczywiste wszak, że w dzisiejszych czasach obecność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie stąd spora grupa klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak wobec tego wybrać solidną firmę SEO? Zalecamy kierować się sugestiami profesjonalistów, a najlepiej tych od Google.
Jak zatrudnić dobrą firmę SEO? Google przygotowało o tym kurs
Nie można zaprzeczyć, że cała branża SEO, to znaczy działań związanych z optymalizacją stron www pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieustająco rozkwita w zasadzie wyłącznie za dzięki wyszukiwarce Google. Pomimo obecności innych alternatyw, jak przykładowo Yahoo, Baidu czy Yandex, nadal kluczowe są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto stara się być widocznym w sieci, musi powalczyć o swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku sektorów, w których konkurencja jest mocna, z reguły jest to nierealne bez konsultacji ze specami z agencji SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których koncepcja optymalizacji stron jest kompletną nowością, i przyszykowało krótki film o tym, jak zatrudnić rzetelną agencję SEO.
Główne cechy solidnej firmy SEO
Pracownica Google z ponad 10-letnim stażem klarownie objaśnia, jak zatrudnić solidną agencję SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech m.in.:
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, jak działa biznes klienta, jakie są jego cele oraz kto stanowi jego najsilniejszą konkurencję,
- umiejętność szacowania czasu i budżetu niezbędnego do wykonania planowanych działań,
- udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
- przejrzystość odnośnie prowadzonych wdrożeń, przykładowo poprzez ciągły dostęp do statystyk strony i comiesięczne raporty,
- udzielenie witrynie wsparcia technicznego i praca nad poprawą jej użyteczności,
- dbałość o całościową widoczność strony internetowej, a nie jedynie zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane frazy.
Przedstawicielka firmy Google akcentuje też, że solidna agencja SEO w żadnym razie nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, w wielu przypadkach dającym pierwsze efekty zwykle po paru miesiącach pracy.