Gadżety dla biegacza – praktyczne pamiątki z logo organizatora

27 września 2020

Biegi stały się w ostatnim czasie ukochaną aktywnością wielu Polaków. To sport, który można praktykować w dowolnym miejscu, bo nawet w dużych aglomeracjach znajdą się spore parki oraz deptaki, gdzie można pobiegać. A co kluczowe – jogging nie wymaga ogromnych nakładów finansowych. Wystarczą wszak przewiewny t-shirt, porządne obuwie i nieco samozaparcia.

Gadżety dla biegacza – co dostają zawodnicy biegów

Nawet w niedużych miasteczkach regularnie organizowane są biegi, w których partycypują nie tylko miłośnicy tego sportu, ale i zawodowcy. Zgłoszenie się na takie wydarzenie sportowe nierzadko łączy się z nieznaczną wpłatą, w ramach której poza dopuszczeniem do startu uczestnicy otrzymują także parę gadżetów. Podstawą takiego pakietu startowego z reguły jest koszulka biegowa, numer startowy, niekiedy butelka izotoniku. Jednak coraz częściej promotorzy maratonów dołączają do nich inne gadżety dla biegacza. Na bardziej głośnych eventach sportowych mogą to być m.in. mały ręcznik do otarcia potu, opaska do biegania na ramię, w której można trzymać klucze lub telefon, albo pojemniejszy pas sportowy na biodra, czyli popularna nerka. Zawodnicy bardzo lubią otrzymywać takie komplety gadżetów, bowiem nawet jeśli nie zdobędą w biegu pozycji na podium, to t-shirt z logo imprezy pozostanie na zawsze pamiątką z udziału w biegu. Co istotne, jest to pamiątka praktyczna, którą sportowiec może nosić w czasie swoich treningów.

Gadżety dla biegacza – umieść na nich logo patrona biegu

Małe i większe wydarzenia sportowe nie mogłyby oczywiście istnieć bez pomocy patronów, którzy ponoszą gros kosztów ich organizacji. Zwykle logotyp sponsorów oraz organizatorów biegów zamieszcza się nie tylko na banerach czy ulotkach reklamujących wydarzenie, ale również i na gadżetach wręczanych uczestnikom. Zależnie od rodzaju materiału czy tworzywa, z którego wykonane zostały gadżety dla biegaczy, do naniesienia na nich logotypu sponsorów używane są różnorodne techniki nadruku. W przypadku odzieży sportowej jest to na ogół sitodruk, który gwarantuje dużą trwałość grafiki.

You May Also Like