Firmowy biuletyn to bardzo dobra forma komunikacji między pracownikami, ale także działanie marketingowe. Sprawdźmy zatem, jakie artykuły warto zamieścić w takim biuletynie i dlaczego warto się na to zdecydować.
Projekt gazety – komunikacja wewnątrz przedsiębiorstwa
Gazeta korporacyjna może spełniać 2 funkcje. Pierwszą z nich jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – informowanie o sukcesach, chwalenie się ponadprzeciętnymi wynikami, wywiady z najlepszymi członkami personelu. Tego typu biuletyny mają ogromne znaczenie dla działania całej firmy, gdyż znakomicie dopingują personel. Dzięki temu pracownicy bardziej angażują się w życie przedsiębiorstwa, czują więź z zespołem, a ich zwykłe obowiązki przynoszą im większą dawkę satysfakcji. Badania wskazują, że firmowy biuletyn sprawia, że pracownicy chcą ulepszać swoje wyniki, podnosi się też jakość pracy. Dużym atutem jest również redukowanie szumów komunikacyjnych pomiędzy pracownikami, które bywają częstym powodem sporów w wielu firmach. Firmowy biuletyn zapewnia również stuprocentową przejrzystość planów firmy.
Projekt gazety – zaufaj specjalistom
Oczywiście gazeta firmowa to też wspaniała forma komunikacji na zewnątrz. Gazetka dociera do odbiorców takich jak: klienci, media, organizacje branżowe, środowiska uniwersyteckie. Gazeta firmowa w ten sposób rozpowszechnia działania naszej firmy, podnosi wyniki sprzedażowe oraz wspiera działania PR. Myśląc o założeniu gazety firmowej powinniśmy najpierw zebrać redaktorów i zaprojektować szatę graficzną. Najlepiej posiłkować się usługami profesjonalistów (np. grafików projektowych), którzy stworzą projekt gazety, określą format i zajmą się drukiem. Z ich pomocą firmowy biuletyn na pewno wypełni swoją misję.
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]